2013. május 13., hétfő

Prologue.

Harc.Bátorság.Bűnüldözés.Veszély.Gyilkosság.Szenvedély.Szerelem
Üdvözöllek legújabb blogomban a Criminal* -ban.
Teljesen új történet,új és régi szereplőkkel.Most pedig ismerkedjünk meg a Criminal* történetével.

-"Rockel A. Jhonson ügynök vagyok,az FBI munkakörében.19. életévemet betöltve teljes jogú tagja vagyok a bűnüldöző szakmának.Édesanyámmal élek,5 évvel ezelőtt elhunyt édesapám emlékével.Apám,Daniel Jhonson rendőr volt,míg valaki meg nem gyilkolta.A gyilkost azóta sem találjuk,ám minden erőmmel azon vagyok,hogy elkapjam és elítélhessék igazságosan.Mint FBI ügynök,napi 24 órán át dolgozok,barátaim csak a munkakörömben vannak.Greg Austin főparancsnok jó és közeli barátja volt apámnak.Tulajdonképpen ő szerezte nekem a munkám,úgy tekintek rá,mint 2. édesapámra.Bűnözők?!Elítélem,sőt megvetem őket.Undorítóbb dolog sincs,mint a bűnözés.Nem félek semmitől,sem senkitől és ezt nem áll módomban megváltoztatni.Kemény csaj vagyok,jó adottságokkal,ám mégsem élek ezekkel,legalábbis amíg nem találkoztam,pontosabban el nem fogtam Harry-t.............,,
Következő,várható fejezet: Chapter 1.
A következő Fejezet kihelyezése a kommentek alapján dől el!!!
Válaszokat szeretnék erre a kérdésre: Folytassam vagy hagyjam abba?
Timii xx

8 megjegyzés: