2013. május 19., vasárnap

Chapter 2.


Örülök,hogy ennyien érdeklődtök a blog iránt.:) ez nekem nagyon jól esik.:D<3
Íme hát a híres,nevezetes 2.rész,vagyis a Chapter 2.
Olvassátok szeretettel,ja és ne felejtsetek el komizni és feliratkozni sem!!!;DD
Timii
-Gyerünk Mr.Styles!-vetettem ki komolyabb formám.Gödröcskéi eltűntek,szája tátva maradt.Meg nem torpanva vonultunk végig a kihallgató teremig.Nem szeretném ezt elszúrni.Be akaron bizonyítani,hogy több vagyok a mostani pozíciómnál.Lehetek sokkal jobb.De ahhoz ezt meg kell oldanom.Egy nagy fekete ajtóhoz értünk,igen itt vagyunk.Belépve a szobába egy árva villanykörte világította meg a helységet.Hideg volt,s rideg.Még sosem voltam itt,persze ismertem de nem engedtek ide be,csak amikor apám ügyében dolgoztunk.Elővettem a kulcsot,s a bilincshez nyúltam.Megfogtam érdes kezét és elfordítottam a zárt.Harry göndör fürtjei hátra dobódtak.
-Ülj le!-törtem meg a csendet.Harry szék csikorgatva,komoran leült.Szinte feküdt a széken,lazán bámulta a falat.Intettem az üvegfalnak,ami mögött a jegyző ült.
-Mr.Styles..-kezdtem bele.Hüvelykujjával meglökte orrát,majd nagy szemekkel kérdően rám tekintett-Honnan ismeri PSG-t?!-idegesen köszörülte meg torkát.Szemeim megakadtak rajta,ahogy izma megfeszült miközben rátámaszkodott karjára,hogy felhúzza magát a széken.
-Vannak forrásaim.-jegyezte meg közben idegesen matatott kezével.Pillantásaim ide oda vándoroltak.A padló,az asztal,sőt,az ajtó is érdekesebbnek tűnt.
-Te nekik dolgozol?-húztam fel szemöldököm,majd figyeltem,hogy reagál.Percről percre megváltozott a hangulata és a viselkedése.Az előbb még kedvére vihorászott,most pedig feszengve válaszol a kérdésekre.
- Mondhatni. -kifújtam a levegőt.Idegesítettek ezek a rövid,egyszerű válaszok.Arcvonásai erősödtek,szemöldökét összeráncolta.Hazudik.Meg voltam győződve,hogy nem mond igazat.
- Mit jelent ez a 'mondhatni'? -próbáltam jobban kifejteni szavait.Üveges tekintete megragadott.Jobban mondva a szemei.Most vettem csak észre,hogy gyönyörű színben káprázik az a szempár.Hosszú pillái egy pillanatra eltakarták,majd újra megmutatták pupilláit.
- Smaragzöld. -halkan suttogtam.Hirtelen magamhoz tértem és idegesen fordítottam hátat.
- Mi? -hallottam magam mögül a kérdést.Hangja rekedt volt.Nem voltam benne biztos mit is mondjak.
- M-mi az a mondhatni? -zavarododtan motyogtam ki.
- Höhh....Szeretnéd te azt tudni! -dobta felém flegmán válaszát.Meglepetten,de álltam a saram.
- Tudni is fogom!-szótagoltam a szavakat mélyen behajolva Harry arcába.Bal gödröcskéi megmutatták magukat.Kinevetett.
- Ne bízd el magad! -kacsintott rám.Teljesen felment bennem a pumpa.Annyira ki akartam deríteni mi ez az egész.Ha ezt rendesen megcsinálom több is lehet belőlem.
- Szóval kettőn áll a vásár?! -húztam fel szemöldököm.- Oké,rendben ha így akarod!-mögé mentem,majd újra feltettem rá a bilincset.
- Mitcsinálsz?! -csodálkozva nézett háta mögé.Fürtjei ide oda dobálóztak.
- Gyerünk állj fel! -utasítottam mire ő kénytelen volt azt végre hajtani.Hátulról,csuklójánál fogva kivezettem a teremből és a folyosó végében lévő,rácsokkal őrzött helységbe irányítottam.
- Ugye nem akarsz?! -kérdezte idegesen miközben rám tekintett.
- Nos Mr.Styles,üdvözlöm 5 csillagos szállodánkban ahol kedvére lepihenhet,lenyugodhat és kétszer is átgondolhatja mit mondjon egy ügynöknek! -vezettem be az egyik cellába.Kinyitottam a bilincset,mikor hirtelen elkapta a derekam és magához rántott.Erős tartásából nem tudtam mozdulni.
- Engedj el! -mondtam,de nem válaszolt csak erősebben szorított - Harry! -kiabáltam rá.Ám hirtelen ajkait éreztem enyéimen.Vadul,s tüzesen lecsókolt.Úrrá lett felettem a vágy,én is beszálltam a csók csatába.Kezemmel tarkójába kapaszkodtam és magamhoz húztam.A fejemben minden lezajlott.Egyik felem tiltakozott,de a másik annál inkább akarta őt.Telt ajkait érezni magamén egy élmény volt.Felismerhetetlen az az érzés ami akkor játszódott bennem.Szenvedélyes csókunkat az ajtó csapódása szakította ketté.Megugrottam a hang hallatára.Figyelmem oda szegeződött,de senkit sem láttam.Mellkasánál fogva eltoltam magamtól,mostmár engedte,hogy elmenjek.Megízleltem ajkaim,majd Harry-re néztem aki engem bámult.
- Jó éjszakát Mr.Styles! -köszöntem neki mosolyogva.Becsuktam a cella ajtót és be is zártam.Összekaptam cuccaim és kifelé indultam.
- Ro,ugye ne...Nem gondolod komolyan!Ezt ne... - hallottam egyre halkuló sóhaját.
Az ajtó kilincset megfogva visszanéztem.
- Aludj jól! -kiáltottam,majd kiléptem a folyosóra.Oda kint már besötétedett.Az eső is eleredt így sietve haladtam kocsimhoz.Beindítottam a motort,majd kiparkoltam és utam haza felé vettem.Ilyenkor már alig vannak az úton.Csak néhol botorkál egy egy autós.Egy bő fél órás autókázás után befordultam az utcámba.Sietősen behajtottam a garázsba és felfelé indultam.Tudni illik én panelba lakom és természetesen a legfelső szinten.Persze lift az nincs,szóval elég sokat kell lépcsőzzek.Nem vagyok fáradt,éjjeli bagoly féleség vagyok.Ajtómat kinyitottam,majd lámpa kapcsolással kezdtem.
- Haa... - ijedtem meg egy alakot látva előttem.Hamar tudatosult bennem,hogy a macskám az,Fergie. - Mivan kislány?! - vettem fel ölembe közben ledobtam magam a kanapéra.Megcirógattam buksiját,majd ott hagytam és a konyhába igyekeztem.Elővettem a gyorsfagyasztott kajám,bedobtam a mikróba.Bekapcsoltam a hifit,felvettem a bokszkesztyűm és gyakorolgattam a bábun.Esti edzésnek megfelelő és segített levezetni az az napi felszültséget.Kifulladva álltam meg.Hogy süllyedhettem le eddig?Egy bűnözővel csókolóztam...mivé lettem?!Ennyire mégsem csábíthat el,vagy......igen?!
- Igen?! -szólaltam fel hirtelen mikor csöngetést hallottam.Elkészült a kajám.Hamar felfaltam,majd adtam kis jószágomnak is enni.Lezuhanyoztam,ám aludni nem voltam képes.Harry-n gondolkodtam és azon,hogy hogyan szedjem ki belőle a dolgokat.Valamikor az éjszaka folyamán mégis álomra hajtottam fejem.

5 megjegyzés:

  1. aaaa *-----------* ez nagyon jo<3 minel hamarabb folytatast! tenyleg nagyon ugyesen irsz:)

    VálaszTörlés
  2. Juuuj ez nagyon jó lett :) folytasd kérlek nagyon várom a következőt <3

    VálaszTörlés
  3. :D Nagyon jóóóóó lett :)) Csak így tovább *-* :)
    Folytasd lécci ne hagyd abba *-* Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  4. aaa *___* Nagyon jó lett*___* Siess a kövivel xx

    VálaszTörlés
  5. Nagyoon jóó lett ez a rész is!! Csak így tovább! Nagyon jól írsz!! Már várom a következő részt. ;)

    VálaszTörlés