2013. május 25., szombat

Chapter 3

Sziiasztok!:)
Itt a 3.resz:3 Jo olvasast es ne felejtsetek el feliratkozni es komizni sem!!;)<3
Puszii Timii.xx
Megugrottam az ágyban mikor az ébresztő megcsörrent.Álmosan tapogattam,míg meg nem találtam a gombot.Amilyen nehezen ültem fel,olyan könnyedén zuhantam vissza az ágyba.Morogtam egy sort amiért gyorsan elment az éjjel.Igazán aludtam volna még.Cicám felugrott mellém,majd jelezve,hogy ideje megetetnem,nyávogni kezdett.
- Mmm mindjárt Ferg....5 perc! -csukott szemmel motyogtam.Úgy látszik nem tetszett neki,mert egy óriásit torkaszakadtából üvöltött.
- Jólvan! -szólaltam fel idegesen és egy kicsit hangosan.Mikor kinyitottam szemeim egy cuki pofával találkoztam.Elmosolyodtam,erre a macskára nem lehet haragudni.
- Jajj rád nem lehet haragudni ugye?! -cirógadtam meg buksiját.Válaszképpen dorombolt nekem és hozzám dörgölőzött.Nehézkesen,de kikeltem kuckómból.Gyorsan lezuhanyoztam,és felkaptam magamra a ruhám.Adtam az örökké éhes macskeszomnak reggelit,én pedig elhatároztam,hogy útközben megállok egy kávéért.Hamar leértem autómhoz,beindítottam majd újult erővel indultam a napnak.07:35 van vagyis időben beérek,még ha dugóba is kerülök.Gondolataim újra utat vágtak Harry-hez.
Pontosan ezt nem akartam,hogy egy bűnözővel így együtt kerüljek.Csak egy csók,de nekem ez is sok..Főként azért,mert mikor összeértek ajkaink,olyan bizsergő és meleg érzés fogott el,mint másnál még soha sem.Kizökkentettem gondolataimból és még időben megálltam a piros lámpánál.Rándultam egyet,majd kifújtam a levegőt.Muszáj vissza zökkennem a rendes kerékvágásba,különben fogalmam sincs mi lesz velem.A lámpa zöldet mutatott és indultam is.Beugrottam kávéért a Starbucks-ba utána sietősen haladtam a munkahelyemre.Tudtam,hogy egy normális ember kávé nélkül használhatatlan,szóval nagylelkűségemmel vettem egyet Harrynek.Nem voltam benne biztos,hogy az ő esetében egy kávé elég lesz,de egy próbát megért.Bent a szokásos nyüzsgés várt.Sétáltam végig a folyosón,a lehető legnagyobb hangzavarban.
- Silvia átküldted az adatokat?! -pillantottam az egyik titkárnőre,miközben kortyolgattam a kávémat.
- Át és az akták az asztalodon vannak! -kiabált utánam.
- Isten császár vagy!Imádlak! -hálálkodtam neki.Kisfőnök,ennek érzem magam,pedig csak egy ügyet kaptam.Bár ebben az ügyben nem volt betervezve Harry,aminek nem túlzottan örülök.
Beléptem irodámba,ami nem tágas,de legalább otthonos.Megiszogattam a napi frissítőm,majd átnézegettem a papírokat.Semmi új fejlemény,a szokásos.Pénz,autó lopás,drog...ezek gyarapították a kötetet.Harry adatait is átnéztem.Teljes neve:Harry Edward Styles,angol állampolgár.19 éves,jogosítványa van,kétszer elkapták ittas vezetés közben,és egyszer drogozott is az alkohol mellett.Na de vajon hogy ismerte meg a PSG-t...Hátra döltem székemben és gondolkoztam.Mi lehet az oka,miért kezdett nekik dolgozni..
Felkaptam az iratokat és a kávét,majd a cellákhoz vettem az irányt.Ezernyi kérdés feszengett bennem amikre tudni akartam a választ.
Benyitottam az ajtón.Harry-t az ágyban pillantottam meg.Aludt.Letettem a cuccaim csendesen az asztalra,elvettem a cellához járó kulcsot.Halkan és óvatosan elfordítottam a kulcsot a zárban,nem szerettem volna ha felébred.Beosontam az ágyig,ám ott megálltam.Az a látvány megfogott,ahogy alszik.Valami jót álmodott,mert mosolygott.Egy kisfiú arca tárult elém,elmosolyodtam.Egyáltalán nem mutatta ez az arca a sötét Harry-t,a bűnözőt.Rakoncátlan fürtjei itt-ott eltakarták arcát.Telt rózsaszín ajkai szinte világítottak.Azokkal az ajkakkal találkoztam tegnap én.Mit.......mit is képzelek.Soha nem leszek belé szerelmes.Egy bűnözőbe?Miket is beszélek....Elbambultan rendeztem gondolataimat.Nem figyeltem,csak ott álltam.Nem fogok belé szeretni,még csak nem is tetszik..Na jó,ha ezt mondanám hazudnék.De nem szeretem,sőt mivel bűnöző,utálom.Szóval ne..
-Jó reggelt! -szólalt fel rekedtes hangján Harry.Megugrottam,mikor mikor köszönt.Álmos mosolya tündökölt arcán.Egy pillanatra elmosolyodtam,de összezavarodva álltam ott.
- N-neked is! -vigyorogtam,majd kapkodtam tekintetemet mindenhonnan.Kinevetett,észre vette ügyetlenségemet.Elpirultam ezért,meg azért is mert ahányszor mosolyog le vesz a lábamról.Nem tudok mást tenni,de még mindig elítélem a bűnözőket.Köztük Harryt is.
- Mióta vagy itt? -ült fel az ágyon,ami kissé nyekergett súlya alatt.
- Ömm,én?Cs-csaaaak most jöttem épp ébreszteni akartalak. -tagadtam a dolgot.Nem kell,hogy megtudja itt időzök már mióta.Kuncogott,majd rám nézett.Kérdően vissza tekintettem.
- Hazudsz! -jelentette ki.Teljesen elvesztem.Cikin éreztem magam.Egy fiú se hozott ilyen helyzetbe,és nem Harry lesz az első...Legalábbis én nem szeretném.
- N-nem.Én,nem. -nyögtem ki valami elfogadhatót.Éreztem magamon,hogy elvörösödtem.Megint előtört rekedtes nevetése.Tekintete a padlóról rám került.
- Aranyos vagy -kijelentésén meglepődtem,főleg mert mosolygott is,és én egy tűzoltó autó színére kezdtem hasonlítani,bár lehet ez már édes kevés- Főleg,mikor ilyen kis esetlen vagy.-én nem tudtam válaszolni.Lehet azért,mert ezt még nekem soha se mondták,vagy mert Harry mondta.Szemem nem tudtam levenni róla,akaratomtól függően bámultam.
- Folytatni kéne a kihallgatást.. -szólaltam fel végre.Szívem gyakorlatilag felpörgött,mintha extasis-t vettem volna be.
- Persze,ha ki tudsz húzni belőlem valamit! -tornyosult felém.Megforgattam szemeim,majd hátat fordítottam neki.
- Ne kiabáld el magad! -jelentettem ki és elindultam.Bízva benne,hogy követ vissza sem néztem.Idegesített az önfejűsége.Hirtelen elkapta a kezem,mire én fejem hátra fordítottam.Vággyal telt szemeivel mélyen szemeimbe nézett.Kezét derekamra helyezve,a fal felé tolt,ám közben csókot nyomott számra.Neki dobódtam a falnak,Harry pedig szorosan nekem támaszkodott.Ajkait egy pillanatra sem szakította el sajátjaimtól.Annyira nagyon közel volt,hogy ágyéka rendesen súrolta alhasamat.Ekkor résnyire kinyitottam szám,ezt ő kiélvezve bejutást nyert.Szenvedélyesen tüzes volt.Vágyait rajtam váltotta ki,aminek igazság szerint,ellenállni nem tudtam.Csókjai forróságba hoztak.Kezével óvatosan és lassan vándorolt lefelé,míg el nem ért fenekemhez.Belemarkolt.Fejemet hátra döntve engedtem ki a nyögést amit Harry hozott ki belőlem.Kihasználva az alkalmat,áttért a nyakamra,ahol forró,nedves csókokat hagyott.Meg voltam kavarodva,nem tudtam mitcsináljak.Az előbb még utáltam,most meg....úristen meghalok.Awwh,éreztem fájdalmat nyakamon.Harry valószínűleg belém harapott.Felszisszentem mikor azon a ponton szívogatni kezdte..
- Harry.. -suttogtam halkan,lihegve.Kihozott a sodromból.Ő abban a pillanatba vissza tért szemem elé.Mellkasa gyorsan,szinte dobálózva mozgott fel,le,kétségtelenül úgy,mint az enyém.Szemei sötétebb árnyalatot vettek fel.Pár percig pihenve úgy maradtunk.Hatalmas kezeit hátsómon pihentette,kezeimmel vállait fogtam.
- Ha nem élvezed... -figyeltem tekintetét- most szólj! -mély hangja kényeztetett.Csöndben maradtam.Vágyaimnak ellenállni nem tudtam.Szemeivel reakciómat figyelte,majd miután nem ellenkeztem,szájának jobb sarka felfelé mozdult.Újra ajkaival találkoztam.Fejét elfordította,hogy jobban hozzám férjen.Rég volt,amikor így csókolóztam,talán még soha.Tarkójánál fogva magamhoz húztam,amennyire csak lehet,másik kezemmel beletúrtam göndör fürtjeibe.Ennek hatására nagy levegőt vett és ki is fújta egy nagy sóhaj kíséretében.Egyre jobban éreztem növekvő férfiasságát.Közben nyelveink vad táncot jártak még mindig.Ujjait egyszer csak melltartóm kapcsánál éreztem.Nagyot néztem és hirtelenjében ellöktem magamtól.Harry meglepetten és értetlenül nézett rám.
- Kihűl a kávéd! -gyorsan hebegtem a választ.Választ,ami nem is igaz.Nem akartam olyan mélyen Harry-hez kerülni,nem akartam vele lefeküdni.Egyik kezével megvakarta tarkóját közben megfordult.Nyeltem egy nagyot,majd kifele indultam.Az asztalnál megálltam felkaptam a cuccom és vissza fordultam.Harry még mindig ott állt.Megfeszült izmai tátongtak ő pedig a padlót kémlelte.
- Jössz?! -kérdeztem tőle még mindig felhevült testtel.Bármilyen mozdulatot tett,mindegyik tökéletes volt.Ahogy támaszkodik,megigazítja haját,vagy éppen csak lép egyet.Nem tudom elfogadni és nem is fogom.Csak kijelentem nem szeretem,hogy nem is fogom...arról inkább nem nyilatkozom.Nem látok a jövőbe.Lassan felém botorkált.Bezártam a cellát és a csuklójára tettem a bilincset.
- Nem lehetne ezt a bilincs témát hanyagolni? -kérdezte feszengve.
- Sajnos,nem. -válaszoltam unottan.Ki kísértem a szobából,be a kihallgató terembe.Levettem róla a bilincset és oda adtam a kávéját.Leült a már megszokott székre.
- Harry honnan ismered a PSG-t?! -kezdtem a kihallgatást.Nem szólalt meg.Csak ült és néha-néha beleszürcsölt kávéjába.
- Mit csinálnak a bandában? -ugrottam át egy másik kérdésre.
- Nem fogsz semmit se megtudni! -vetette arcomba.Közelebb mentem felé,leguggoltam mellé.
- Figyelj Harry, -suttogtam fülébe- ha segítesz,talán kisétálhatsz innen,semmi következménye se lesz,de ha nem vallasz....talán életfogytiglant is kaphatsz.. -felkászálódtam és figyelmesen fürkésztem szemeit,amik most lefele meredtek és gondolkozóba estek.

7 megjegyzés:

  1. Uram isten iszonyatosan jó lett!!*___* Kérlek SIESS a kövivel! :$ xx

    VálaszTörlés
  2. OMG!!!!!*-* Egyszrűen imádom!:') *-* Nagyon jó. Vàrom a kövit!:')

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen fffppppuuuuu :D Leírhatatlanul fantasztikus :D *-*
    Siess a kövivel :))

    VálaszTörlés
  4. juuujdekirááály♥ kérlek gyorsan hozd kövit :) ♥ imádom

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Az előbb nekem linkelted be, vagyis a facebook-os oldalmra a blogodat! És be kell valljam, hogy nagyon tetszik! Egyenesen imádom. Már most! Nem tömegblog. A karakterek szimpatikusak. Ro egy kicsit makacs Harryvel szemben, de ez nem baj! c: Vannak még apróbb hibák, de ettől eltekintve nagyon szuper. Ilyen történettel még soha de soha nem találkoztam! Annyira izgalmas, hogy az leírhatatlan. :) És te is nagyon jól írsz.
    Egy tanács építő kritika gyanánt:
    Ez az első fejezetből van:
    ˝-Ajj ne nyavalyogj már!-forgattam meg szemeim. -Amúgy nem kéne Mr.-ezned?! -Mi csinálni?!-zavarodtam össze.Miket össze nem tud magyarázni. -Tudod,Mr Styles-vigyorgott-ha már megnézted a tárcám.. -Okéé,Mr Styles.Így jó lesz?!

    Ezt próbáld meg így leírni:
    -Aj ne nyavalyogj már!-forgattam meg szemeim.
    -Amúgy nem kéne Mr.-ezned?!
    -Mi csinálni?!-zavarodtam össze.Miket össze nem tud magyarázni.
    -Tudod,Mr Styles-vigyorgott-Ha már megnézted a tárcám.
    -Oké,Mr Styles.Így jó lesz?!-kérdeztem unottan.

    Így a helyes c:

    De kérlek ne sértődj meg! Építő kritika jelleggel mondtam! c: Csak, hogy még ettől is jobb legyen a blogod!
    Ha van kedved egy Harry-fanfictiont olvasni, akkor esetleg nézz be a blogomba:
    http://shadowandlove1.blogspot.com/

    Várom a folytatást!
    Üdvözlettel, Lana
    xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aranyos vagy köszönöm!!:DD az azért volt/van így fent,mert tabletről raktam fel és onnan csak így teszi fel,nem tudom miért,de csak így teszi fel:) nem haragszom:DDDD

      Törlés