2013. július 2., kedd

Chapter 6/2.

Sziiasztok!!!
És akkor elérkezett a várva várt pillanat itt a Chapter 6/1. folytatása a Chapter 6/2.!!!:3
Olvassátok szeretettel,komizzatok és IRATKOZZATOK FEL A BLOGLOVIN-RA,HOGY KÖVETNI TUDJÁTOK A BLOGOT,AMIKOR A GOOGLE READER MEGSZŰNIK!!!!!:)
Ide is regisztrálni kell,úgy,mint a Google-ra és a Blogger-re:)
Jaa bocsii,h rövid lett,de mielőtt SZOMBATON ELUTAZOK 6 NAPRA A BALATONHOZ,próbálok hozni egy új részt,ha elegendő Komi és Feliratkozás gyűlt össze!:) 
Addig is puszii érjétek be ezzel!:*<3
xx
*Harry szemszöge*
Túl sok napja vagyok bent itt,nem is tudom hol.Ez a Vanessa meg kikészít.Nagyon nyomul,igaz sokszor vevő lennék rá,de jelen esetben nem.Ha bele gondolok abba,hogy Ro,akár hogyis,de elvette az eszem,kisebb harc dúl bennem.Kapkodtam a lányokat.Ha most megkérdeznék hány lánnyal volt dolgom,nem tudnám felsorolni.Olyan rideg ez a hely.A cella.Ha Ro itt volt,nem érdekelt hol voltam.Még mindig itt ülök ezen a poros ágyon.A szokottnál korábban hallottam közeledni a lépteket.Bárhonnan felismerem,ez Vanessa lesz.
- Üdv Mr Styles! -lépett be az ajtón széles vigyorral és kb 20 cm-eres magassarkújában.Ránéztem,majd unottan megforgattam szemeim.Vicces a csaj.Azt hiszi bejön nekem.Betipegett,majd szokásosan leült a székre és kezdte volna a mondandóját,de egy rendőr berontott az ajtón.
- Vanessa,kavarodás van.Azonnal velem kell gyere! - súgta,ja súgta ide hallottam,ahogy beszélgetnek.
- Megtudhatnám,hogy milyen kavarodás? - szegte fel,eléggé nagy orrát.Hosszú pilláit rebegtette,mire a csaj egy sóhajt engedett ki magából.Ekkor én is figyelmes lettem mondandójára.
- Ro kórházban van, -fejemet felkaptam és utána mozdult testem is.Érdekesebben figyeltem a dolgokat. - egy autóbaleset miatt került be.Kómában van.. -mikor meghallottam,azt hiszem,lefagytam.Egy pillanatra leállt a szívem..úgy éreztem.Elkerekedett szemmel figyeltem a történéseket.A rácsokhoz simultam,az információ szerzéshez.Ideges voltam.Ro kórházban van..Hogyan,és miért?!Elvetett az ideg..
- Gyere menjünk!Akkor sietni kell.. - szedte össze az előbb érkező Vanessa a cuccait.Mocorogtam,egyre kíváncsibb lettem.Nem bírtam magammal.Esetlenül álltam ott,a lányok pedig készülődtek.Elővettem minden bátorságomat és előálltam.
- Héé!!Ööö...Steve! -szólítottam meg.Furán hátra nézett és folytatta a grimaszolást.
- Harry?Mit akarsz?! - jött közelebb.
- Mi baja van Ro-nak?! - folytott el az idegesség.Hallottam amit az előbb mondtak,de muszáj volt még egyszer halljam.
- Nem tudom,hogy ez rád is tartozik e.. 
- Kérlek Steve! -erősebben szorítottam a rácsokat.Ezt a lányt nehéz meggyőzni,de valahogy sikerült.Talán az arckifejezésemnek.Sóhajtott egyet,mad belekezdett.
- Ro,kórházban van,mert karambolózott.És kómában fekszik.. -szemei már csillogtak,és..én is éreztem.Ekkor elfordultam és megdörzsöltem.
- És jól van?Meddig lesz kómában,vagy hogy van ez?! - feszengtem magamban.Hogy lehet ez?Ro óvatosan vezet,ahogy tapasztaltam legalábbis.
- Steve jössz már?! -hallotuk a kintről jövő zajokat,mire mindketten az ajtó felé meredtünk.- Mennem kell! -mondta,erre felkaptam a fejem és a távozó Steve-t figyeltem.
- Steve várj!Ne.. -de az ajtó becsapódot..
- A francba! -idegemben felrúgtam a széket.El sem tudom képzelni,mi van ha rosszra fordul a dolog..mert gondolom lehet rosszabb is..
Újra elfoglaltam helyem az ágyon.Arcomat kezeimbe temettem és gondolkozni kezdtem.Hogy jussak el Ro-hoz?!Felemelkedtem és körbe néztem az elhagyatott teremben.V-várjunk..elfordítottam a fejem,hogy átlássak a rácsokon,és jobban szemügyre vegyem az asztalon lévő dolgot..Az-az a kulcs!Gyors léptekkel a cellaajtóhoz mentem.A kulcs nincs messze!El is érhetem,és akkor kiszabadulok!Most elszökhetek.

8 megjegyzés:

  1. OMG!!!!!!!!Annyira jó lett jesszus szóhoz sem jutok......Imádom a blogodat!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!imááádoooom *.*

    VálaszTörlés
  3. Imádom! Fantasztikus *o* Siess a következővel ^^ de ez jó rövid lett :c
    na mindegy, btw ha akarsz Harry-s blogot olvasni (eddig 5 fejezet) nézz be hozzám! :$
    http://damnfanfiction.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyszer neki ülök és elolvasom,esküszöm,csak legyen időm!:DD amúgy köszönöm mindenkitől!:$<33

      Törlés
  4. uhh na ez durvaaaa remélem Ro-nak nem lesz semmi baja és sikerül Harry-nek megszöknie :D jó nyaralást és amint tudod hozd kövit ♥ :D

    VálaszTörlés
  5. ah ez nagyon jo lett....már alig várom a kovi részt *-----*

    VálaszTörlés
  6. OMG. IMÁDOM Siess a kövivel!:)♥

    VálaszTörlés
  7. Szia Imádom a blogodat nagyon tetszik várom a kövi részt!! :) ;)

    VálaszTörlés